Wracam! 

Witajcie!

Nie pisałam już prawie rok.. Bardzo długo, a nawet wydaje się, że jeszcze dłużej biorąc pod uwagę fakt iż dotyczy to bloga. Bez regularnych wpisów straciłam zapewne Wasze zainteresowanie, ale wciąż wierzę, że do nielicznych z Was trafiają moje udostępnienia na Facebooku oraz zdjęcia na Instagramie.

Szczerze mówiąc (a raczej “pisząc”) nie wiem od czego zacząć!
Może rozpocznę od wyjaśnień odnośnie mojego milczenia.
Od samego początku istnienia bloga założyłam sobie kilka wytycznych:

  • będę pisać po polsku i po angielsku ➡️ dla moich obcojęzycznych znajomych
  • przemyślenia, doświadczenia i relacje z podróży miały mieć ścisły związek z dietą bezglutenową i bezmleczną

Niestety bądź właściwie “stety” nie założyłam, że blog to osobisty twór, który będzie, a nawet powinien, zmieniać się wraz ze zmianami zachodzącymi we mnie i w moim życiu 😊 A tych w minionym roku trochę nastąpiło.

Aktualnie mieszkam we Włoszech, a dokładniej w pięknej Bolonii (o tym pełnym niespodzianek mieście napiszę wkrótce). Warunki związane z pracą i mieszkaniem ograniczały mnie czasowo, ale po mału zaczynam wracać “na właściwe tory” dzięki czemu znowu chcę pisać! 😊 Co prawda raczej będę to robić tylko w języku ojczystym, ponieważ tłumaczenie na język angielski wymaga czasu i potrzebuje korekty, a tej podejmował się mój były chłopak. Po drugie, olgalifestyle (jak dobrze, że nadałam taką, a nie inną nazwę mojemu blogowi! 😊) będzie o stylu życiu jaki prowadzę ówcześnie czyli nietylko o dietach, ale także o ekologicznym, świadomym podejściu do codzienności, która procentuje na przyszłość 😉

Dobrej nocy

One thought on “Wracam! 

Leave a Reply

