Wiosna

Miałam pisać częściej, a mijają dwa tygodnie od ostatniego posta..

Przyszła wiosna i wraz z nią energia, uśmiech oraz jasne poranki ❤️
Nawet deszczowe dni, które zdarzają się od czasu do czasu nie są w stanie zaburzyć mojego pozytywnego nastroju. Karmię go widokiem kwitnących drzew i kwiatów, a ich słodkie zapachy otulają moje zmysły. Uwielbiam obserwować budzącą się do życia przyrodę.

Na koniec tego krótkiego wpisu chcę Wam powiedzieć, że jestem w trakcie pisania innego, o Bolonii, ale jak widać idzie mi to mozolnie. Czasu mam wciąż mało ponieważ zbliżają się Święta Wielkanocne (Będę jadła obiad w Lany Poniedziałek w bio restauracji niedaleko Mediolanu. Postaram się zdać Wam relacje). Po drugie zmieniam mieszkanie (tak tak, znowu 😉) a na początku kwietnia wracam do mojego ukochanego Poznania na dwa tygodnie. Ogromnie się cieszę!

W związku z przesileniem wiosennym życzę wszystkim (także sobie) mało senności. Polecam duże dawki macy i kakao do śniadania jak również ciepłą wodę z cytryną i imbirem by rozbudzić się od rana 😊

Ciepłych, rodzinnych Świąt Wielkanocnych.

Leave a Reply

