Super food w Rossmannie

Cześć! 😊
Pogoda za oknem nie zachęca do wychodzenia z domu.. W Poznaniu mokro, a w Bolonii ponad 20 stopni 🌞☀️ ale nie narzekam i nawet dzisiaj wskoczę na rower by pojechać do centrum.

To już mój drugi wpis o Rossmannie w Polsce. Za każdym razem kiedy wracam do ojczyzny zauważam więcej ciekawych, zdrowych produktów w tych drogeriach. Tym razem postanowiłam, że podzielę się z Wami moim nowym odkryciem. Mowa o super jedzeniu.

Na zdjęciu widzicie rzeczy, które kupiłam, ale w marketach Rossmann znajdziecie więcej super jedzenia z tej serii. Marka pochodzi z Belgii. Mieszkając w tym kraju widziałam i kupowałam artykuły tej firmy. We Włoszech dotychczas nie znalazłam sproszkowanego super food. Mogę dostać spirulinę i macę, ale w tabletkach (szukam w sklepach ze zdrową żywnością). Kakao też mogę kupić, ale tylko palone. Natomiast w Poznaniu (pomijając internet) nie znalazłam jak dotąd pasty kakaowej, z której w Bolonii robię gorącą czekoladę 😋

A tymi waflami zajadam się ostatnio bez opamiętania.. 

Leave a Reply

