Offline

Dzień dobry! 😊

Nie piszę od dłuższego czasu, ponieważ nie mam internetu w domu. Pewnie dla większości z Was wydaje się to być wielkim dramatem, ale mnie to jakoś szczególnie nie boli 😉Brakuje mi jedynie ulubionych seriali oglądanych wieczorami bądź czerpania wiedzy na tematy dotyczące mojego stylu życia czyli jedzenia, ekologii i medycyny niekonwencjonalnej. 

Co prawda korzystam z telefonu (w tym urządzeniu posiadam 3G) by kontaktować się z najbliższymi i ze znajomymi oraz w celu odbierania i czytania zasubskrycjonowanych newsletterów. 

Dzięki zaistniałej sytuacji sięgam po książkę częściej, słucham kursu języka włoskiego z płyty CD, a także eksploruję Bolonię do granic możliwości 😉 Robię to z przyjemnością i trochę z potrzeby wypełnienia nowego mieszkania niezbędnymi rzeczami.

Ps. Całkiem niedawno stworzyłam własną pastę do zębów i zrobiłam gorzką czekoladę. Mam nadzieję, że uda mi się w najbliższych dniach wygospodarować trochę czasu by przejść się do pięknej biblioteki w centrum Bolonii i podzielić się z Wami moimi nowymi odkryciami. 

Leave a Reply

